Kamp

Kamp 2023 zit erop...

Afgelopen zomer trokken we met Scouting Godsheide naar de Ruimte, ons ruimte station was gelegen te Lommel.

Nagenieten kan met vele foto's !!

Individuele steekkaart

De individuele steekkaart is een zeer belangrijk formulier waarin alle info over jouw zoon/dochter wordt opgeslagen. Deze bevat verscheidene belangrijke zaken zoals contactgegevens, eventuele allergieën, medicatie, etc... De individuele steekkaart draagt bij aan een veilige en persoonlijke begeleiding van alle leden en wordt vertrouwelijk behandeld door de leidingsploeg. Het is dus uiterst belangrijk dat deze perfect in orde is, zeker dit jaar! Ook als je dit formulier al ingevuld hebt bij het inschrijven aan het begin van het scoutsjaar, raden we aan om nog eens na te gaan of alle informatie nog correct is.

Een duidelijke handleiding om de individuele steekkaart in te vullen/na te kijken vind je hier.

Kampdata 2024

Het kamp begint voor de oudste takken de eerste vrijdag na de vierde maandag van Juli. De jongste takken vertrekken de eerste maandag daarna. Op de zaterdag die volgt zouden we de bezoekdag organiseren, maar als de maatregelen niet meer wijzigen zal ook dit jaar de bezoekdag jammer genoeg niet kunnen doorgaan. Deze zaterdag is eveneens de laatste dag voor de jongste takken. De oudste leden keren terug naar Godsheide op zondag, de dag na de bezoekdag.  Dit jaar zijn dus de data als volgt:

Je kan deze data (en alle andere data) ook terug vinden in onze digitale agenda onder het tabblad 'Kalender'

Kampgeld

De prijs van het kamp is afhankelijk van de tak van je zoon/dochter:

Na het invullen van het inschrijvingsformulier (via snelknop Inschrijven) mag de overschrijving gebeuren. Dit bedrag mag op de rekening van Scouting Godsheide (BE53 7351 1415 6153) worden gestort met steeds de vermelding van tak + naam. Als er problemen zijn met de kost van het kamp, spreek ons (iemand van de groepsleiding) dan gerust aan. We gaan hier vertrouwelijk mee om en proberen samen een oplossing te zoeken. Scouting is voor iedereen, geld mag nooit een reden om niet aan scouting te doen!

Kampboekje 2023.pdf