Trooper

SCOUTING GODSHEIDE STEUNEN DOOR ONLINE TE SHOPPEN?

Naast de traditionele pannenkoekenslag, spaghettiavond, of jinterbar kan je Scouting Godsheide nu ook steunen door je online aankopen te doen via www.trooper.be/scouting-godsheide.

Hoe werkt Trooper?

1. Je surft naar www.trooper.be/scouting-godsheide

2. Je kiest je shop en klikt op de banner. De link weet dat jij ons wil steunen.

3. Je doet gewoon je aankoop zoals altijd, via dezelfde website, zonder een euro extra te betalen.

4. De shop betaalt een percentje aan Scouting Godsheide. Gemiddeld krijgen wij €5 per aankoop van €100.

Het aanbod aan online shops die werken via dit platform is niet oneindig, maar wel erg uitgebreid! Een greep uit het aanbod: Coolblue, Fun, AliExpress, Bart Smit, Booking.com, Travel Bird, Brussels Airlines, Cheaptickets, Sunweb, De Bijenkorf, Torfs, Brantano, ICI Paris XL, Online Apotheek, Roompot vakanties, ColliShop, ZEB, …

Wij vragen uiteraard niet om jullie koopgedrag aan te passen en vanaf nu alleen spullen te kopen van één van deze winkels. Wat we wel willen vragen is: als jullie iets kopen via één van deze webwinkels, denk er dan aan om via onze link te passeren. Op www.trooper.be/scouting-godsheide vind je rechtstreeks een link naar al deze webwinkels. Als je via onze pagina gaat kost het je exact evenveel, alleen steun je tegelijk ook Scouting Godsheide!

Als jullie nog vragen of bedenkingen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via groepsleiding@scoutinggodsheide.be .

Alvast hartelijk bedankt,

Scouting Godsheide

Ps. Trooper werkt goed, maar enkel als wij er ons als leden écht achter smijten en de nodige mond-aan-mondreclame voeren bij onze familie, vrienden, kennissen, … telkens je een online aankoop doet zou je de reflex moeten hebben om via onze Trooperpagina te passeren!

De Trooper-bot

Dit is het handigste nieuwtje van Trooper ooit! Het is een extensie die je eenvoudig kan downloaden voor Chrome of Firefox. Het meld je dan elke keer als je een Trooperpartner-website bezoekt en vraagt je dan automatisch of je Scouting Godsheide wil steunen. Je kan deze makkelijk downloaden door op het icoontje te klikken, of deze link te volgen.