Formulieren

Individuele steekkaart: Verplicht in te vullen voor weekends en kamp. Geeft ons alle informatie die we nodig hebben over je kind. Sinds september 2014 digitaal in te vullen via de groepsadministratie.

Doktersattest Medicatie

Voor leden die hun lidgeld betaald hebben en lid zijn van CM of de Voorzorg is er tegenmoetkoming in het lidgeld en kampgeld.

De (reeds ingevulde) formulieren van de CM en Voorzorg kan je hieronder bekijken. (Als dit niet zichtbaar is kan je ook deze link gebruiken)

Je kan het gewoon aanvullen en binnenbrengen; het moet niet meer via ons. Formulieren van de andere mutualiteiten mogen naar een activiteit worden meegenomen, dan vullen we die ter plaatse in. Ook voor de weekends is er een terugbetaling mogelijk. Om het overzicht te bewaren hebben we deze formulieren niet voor alle takken toegevoegd, maar als jullie ze meenemen naar een activiteit vullen we ze daar ter plaatse in. Ook mailen naar groepsleiding@scoutinggodsheide.be is steeds een optie.

Fiscale attesten: deze krijg je automatisch bij de start van het nieuwe werkjaar. Kwijt of niet gehad? Mail ons, we mailen je een kopie.