Leden stop

Omwille van het steeds stijgende aantal leden zijn we genoodzaakt een ledenstop in te voeren. Dit betekent dat we voor alle takken een vast maximum aantal leden kunnen toelaten. Deze aantallen zijn vastgesteld aan de hand van het aantal beschikbare leiding.

Zo blijft het voor alle leden verantwoord spelen met een voldoende aantal leiding.
Concreet wilt dit zeggen dat alle huidige leden lid kunnen blijven indien ze zich voor 17 september herinschrijven. Dit door het bedrag van 50 euro over te schrijven naar de scouts rekening (
BE53 7351 1415 6153).

Zo kunnen wij na deze datum zien welke plekjes overblijven voor eventuele nieuwe leden.

Nieuwe leden geboren in 2016 kunnen zich inschrijven via de inschrijvingslink https://www.scoutinggodsheide.be/inschrijven/nieuw-bij-scouting-godsheide, andere leden die zich wensen in te schrijven sturen een mailtje naar groepsleiding@scoutinggodsheide.be
U komt dan op een wachtlijst terecht en wij laten u na 17 september weten of er alsnog een plekje vrij is binnen de tak.